کمپین داستانی Halo Infinite درجه سختی "معمولی" خواهد داشت

اگر از طرفداران قدیمی مجموعه Halo بپرسید که برای تجربه و لذت واقعی هیلو، کدام درجه سختی را پیشنهاد می کنید؛ همگی با اتفاق نظر به درجات سختی بالا نظیر Heroic و یا legendary اشاره می کنند. اما ظاهرا با رویکرد جدید تیم سازنده بازی، در هیلو اینفینیت طراحی بازی بر روی درجات آسان تر انجام شده است.

طبق گفته سازندگان بازی در نسخه های قبلی مجموعه، طراحی مراحل بر روی درجاتی همانند Heroic انجام شده و سپس برای ساده یا سخت تر کردن تجربه مراحل تمهیداتی انجام میشد. 

استفان دایک، طراح کاراکتر این بازی می گوید:

به طور سنتی، Halo همیشه بر اساس درجه سختی Heroic ساخته می شد و ما همین کار را برای نسخه های 4 و 5 انجام دادیم. بنابراین معمولاً ما به Heroic نگاه می کنیم، همه چیز را در اینجا تنظیم می کنیم، همه چیز برای Normal و Easy کمی ساده تر می شود و سپس برای Legendary کمی سخت تر می شود. این بار، ما زمان بیشتری را روی سختی Normal صرف کردیم و انتظار داشتیم بازیکنان جدیدی وارد شوند.

این به این معنی نیست که Heroic سخت نیست و Legendary خیلی تنبیه کننده نیست، اینها چیزهایی هستند که هنوز فقط بخشی از Halo هستند، اما ما زمان بیشتری را روی سختی عادی و از این نقطه نظر که "چه می‌شود" صرف کردیم. آیا یک بازیکن جدید هستید و قبلاً هرگز با covenant مبارزه نکرده اید یا قبلاً هرگز در Halo با چیزی مبارزه نکرده اید و اولین بار است که از یک AR استفاده می کنید؟'

ما می‌خواهیم بازیکنان تازه وارد لذت ببرند و موفق شوند و از نقطه‌نظر گیم‌پلی فوراً با دیوار و مانعی برخورد نکنند که بگویند، "اوه، من این را بازی نکرده‌ام، نمی‌فهمم" یا "از یک نوع آسیب خاص در اینجا استفاده کنید؟» یا، «آن نارنجک کاری انجام نداد، چرا کاری انجام نداد؟»

طبق گفته سازندگان و براساس شواهد موجود، اگر فرصت تجربه مجموعه بازی های هیلو را تابحال نداشته اید، بازی Halo Infinite فرصتی ایده آل بشمار می آید.

وب سایت IGN به تازگی، ویدیویی از گیم پلی بازی منتشر کرده که در آن شاهد مبارزه با 2 باس فایت ابتدای کمپین بازی هستیم. با توجه به اینکه درجه سختی در این مبارزه بر روی حالت Legendary تنظیم شده، تماشای آن خالی از لطف نیست:

 

بخش چند نفره این بازی هم اکنون بطور رایگان در فروشگاه های ایکس باکس و استیم در دسترس است و بخش داستانی بازی 8 دسامبر (17 آذر 1400) منتشر خواهد شد.